צרו קשר

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן ניתן להחליף מוצר שנרכש?

ניתן להחליף את המוצר שנרכש תוך 10 ימים מיום הקניה, בתנאי שלא בוצע בו שימוש ויוחזר באריזתו המקורית.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע ?

במידה ובחרתם באפשרות משלוח עד הבית המשלוח יתקבל עד 5 ימי עסקים מיום ההזמנה.

אלא אם הודע לכם על עיכוב בהזמנה .

אם המוצר לא מתאים לי ואני רוצה לבטל עסקה ?

ניתן לבטל עסקה תוך 2 ימי עסקים ולקבל החזר מלא ע"פ תקנון האתר.

 

האם אקבל חשבונית עבור הרכישה שלי ?
כן בוודאי, תצורף חשבונית מס’/קבלה יחד עם המשלוח.
מתי יתבצע החיוב על ההזמנה?

החיוב יבוצע באופן אוטומטי ומיידי בעת השלמת תהליך ההזמנה.

השלמת התהליך מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה שבו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

מהו קוד הנחה/קופון באתר?
במידה וקיבלתם קוד קופון או הטבה לאתר, תוכלו להקליד אותו בסל הקניות ולקבל הנחה את גובה ההטבה.

שעות פעילות

ראשון עד חמישי : 10:00-20:30
שישי : סגור
שבת : 09:00-20:30

מספר טלפון 1700-556-566

כתובת מייל [email protected]

מוזמנים גם לשלוח לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם