חיטוב

ניתן להגדיר חיטוב כמצב בו ישנה מסת שריר מפותחת ומעליה שכבת שומן נמוכה. במילים אחרות, נשים וגברים חטובים יהיו בעלי שרירים מפותחים, בולטים, בנויים אך מעליהם – שכבת העור תהיה דלה ברקמת שומן. שימו לב שכל מי שמאוד חטוב תמיד יהיה בראש ובראשונה בעל אחוזי שומן נמוכים.

איך להתחטב מהר

תהליך החיטוב כמו כל תהליך, לוקח זמן והתמדה. במקום חיפוש אחר שיטות איך להתחטב בשבוע, רצוי ומומלץ שתשנו את התפישה ותחפשו איך להתחטב נכון. זה לא אומר שבשבוע לא ניתן לאבד אחוזי שומן, אך זה לא יהיה שומן גוף טהור. בשל הגירעון הקלורי הנדרש על מנת לשרוף קילו של שומן, זה פשוט לא אפשרי לשרוף בבטחה 4 קילו של שומן גוף טהור בשבוע אחד. עם זאת, זה לא אומר שלא תוכלו לרדת כל כך הרבה במשקל ועדיין להיראות רזים יותר.

איך להתחטב מהר-נשים

שינויים בתזונה היומיומית הינה אחד מהשלבים ההכרחיים והעיקריים ביותר לתהליך החיטוב. אך ישנם עוד מספר צעדים שחשוב לבצע. להלן כמה צעדים חשובים בתהליך החיטוב שחשוב לפעול על פיהם:

  • אכלו פחות פחמימות ויותר חלבונים רזים – אתן יכולות לרדת כמה קילוגרמים על ידי ביצוע דיאטה דלת פחמימות למשך כמה ימים. למעשה, הרבה מחקרים הוכיחו כי תזונה דלת פחמימות היא דרך יעילה מאוד לירידה במשקל ולשיפור הבריאות. ירידה לטווח קצר בצריכת פחמימות, יכולה גם להפחית במשקל-מים ונפיחות. זו הסיבה לכך שאנשים שהולכים על ביצוע דיאטה נמוכה בפחמימות, לעתים קרובות רואים הבדל בשקילה כבר למחרת בבוקר שלאחר תחילת הדיאטה.
  • חלבונים – וודאו שאתן אוכלות הרבה חלבון, זה יכול לעזור להפחית את התיאבון עוד יותר, תוך הגברת חילוף החומרים. נסו להוריד לגמרי או לצמצם דרסטית את כל הפחמימות העמילניות והסוכרים למשך כל השבוע. החליפו את אלה עם ירקות דלי פחמימות, בעת שאתם מגדילים צריכת ביצים, בשר רזה ודגים.
  • מים – מחסור במים גורם להאטה של תהליך שריפת השומן שלא לדבר על אפקטים שלילים לשרירים והמפרקים. להשקות את גופכן במים לאורך היום יכול גם למנוע מכן את תחושת הרעב המלווה לאורך היום. צמא לעיתים רבות מתורגמת לרעב, אם אתן חשות רעב יכול להיות מאוד שאתן בכלל מיובשות מנוזלים.
  • כושר – הרימו משקולות ונסו אימוני אינטרווליים בעצימות גבוהה
  • פעילות גופנית היא אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לשרוף שומן ולשפר את המראה.
  • אימוני התנגדות, כגון הרמת משקולות, יכולים לגרום לירידה זהה במשקל כמו אימון אירובי רגיל. הם גם יעזרו לכן להוסיף או לשמור על מסת שריר וכוח. אימוני התנגדות גוף מלאים, הם גם דרך מצוינת להפחית את משקל הגוף של מאגרי הפחמימות והצטברות הנוזלים, מה שעלול להוביל לירידה חדה במשקל. הרמת משקולות יכולה גם להגן על רמות מטבוליזם ההורמונים, אשר לעתים קרובות יורדות במהלך הדיאטה. אימון אינטרוולי בעצימות גבוהה (HIIT), הינו שיטת אימון אפקטיבית נוספת. מחקרים מראים כי 5-10 דקות של HIIT יכולות להוביל ליתרונות דומים או אפילו פי חמישה יותר עבור ירידה במשקל ושמירה על הבריאות מפעילות גופנית רגילה. בדומה להרמת משקולות, זה יכול להוריד מהר ממאגרי הפחמימות בשרירים וגם להגביר היבטים חשובים אחרים של ירידה במשקל, כגון מטבוליזם והורמוני שריפת שומן.
  • היו יותר אקטיביים – היו אקטיביים גם מחוץ למכון הכושר כדי לשרוף קלוריות נוספות ולרדת משקל רב יותר, כדאי להגדיל את הפעילות היומית הכללית שלכן. למעשה, רמת הפעילות שלכן במהלך היום, דווקא כאשר אתן לא במכון כושר, ממלא תפקיד חשוב מאוד בירידה במשקל והשמנה. לדוגמה, ההבדל בין עבודה משרדית בישיבה לעבודה הדורשת תנועה, יכול להגיע עד 1,000 קלוריות ליום. זה כמו 90 עד 120 דקות של פעילות גופנית בעצימות גבוהה. שינויים פשוטים באורח החיים, כגון הליכה או רכיבה על אופניים לעבודה, עליה במדרגות, יציאה לטיולים בחוץ, לעמוד יותר, או אפילו ניקיון הבית יכולים לעזור לכן לשרוף הרבה קלוריות.
  • אל תדלגו על ארוחות לפני ואחרי אימון – פספוס של ארוחה לפני אימון עשוי לפגוע בשריפה הקלורית שלכן במהלכו מאחר ולא תוכלו להתאמן באותה אינטנסיביות.
  • זה בסדר לעשות אימון על בטן ריקה אבל אם תתאמנו כך, כנראה שהגוף שלנו יבלום אתכן מלהפיק את המרב. ארוחות לאחר אימון חשובות לצורך שיקום השרירים, לבנות את שריר ולהחזיר לעצמכן את האנרגיות.
  • אימוני חיטוב – ישנם מגוון מכשירי כושר הניתנים לשימוש גם בבית, שממקדים את הפעילות לחיטוב הגוף ולשריפת קלוריות. ניתן לרכוש מוצרים אלו במגוון חנויות למוצרי כושר
  • לא להתייאש – לעיתים לא רואים תוצאות מהר, חשוב מאוד לא להתייאש ולהמשיך בשגרת האימונים והתזונה גם במצבים כאלה.

איך להתחטב במהירות – ד"ר פיטנס

אנו בד"ר פיטניס, מספקים מגוון רחב של מכשירי כושר מקצועיים לחדרי כושר ובתים פרטיים. כמו כן, אצלנו תוכלו להנות ממגוון מכשירי כושר לשימוש ביתי שיסייעו לכן בתהליך החיטוב. אנו פועלים מעל עשור עם שרשרת ארוכה של אלפי לקוחות מרוצים .

המוצרים שלנו ברשת ד"ר פיטניס מועברים ישירות ממחסני היצרנים והיבואנים הרשמיים בלבד, ונמכרים בהטבות ומבצעים אטרקטיביים במיוחד.

 

לכל שאלה צרו אתנו קשר: 1700-556-566

דוא"ל : [email protected]

סל הקניות0
אין מוצרים בסל
המשך בקניות
0
דילוג לתוכן