מכשיר כושר לבית – איזה מכשירי כושר ביתי מומלץ?

הסגרים הארוכים שנגרמו עקב מגפת הקורונה גרמו לאנשים רבים להדיר את רגליהם מחדרי הכושר למשך תקופות ארוכות. הפחד מהתקהלות במקומות סגורים הביא לכך שאנשים רבים בחרו להעביר את האימונים לאוויר הפתוח או להתאמן בבית. יותר ויותר אנשים החלו לרכוש מכשירי כושר לבית על מנת שיוכלו להתאמן גם ללא צורך בהגעה לחדר כושר – ככל שהזמן עבר המתאמנים גילו שלאימון ביתי יש יתרונות רבים, וגם כשהתאפשר לחזור לחדר הכושר הם העדיפו להמשיך ולהתאמן בחלל הביתי אותו הפכו למיני חדר כושר פרטי.

 

אחת הבעיות שאיתן נאלצו להתמודד המתאמנים בעת המעבר מחדר כושר לבית היא שטח החלל המצומצם הקיים בדירות בישראל לעומת חדרי הכושר. על מנת לפתח את כל הגוף יש צורך במכשיר אחד שיוכל לתת פתרון אחד מקיף לכל קשת האימונים. 

 

אז איזה מכשיר כושר מומלץ לבית?

אם תשאלו מדריכי חדר כושר או מתאמנים בעלי ניסיון איזה מכשיר כושר מומלץ לבית, כולם יצביעו על המולטי טריינר כעל האופציה הטובה ביותר. המולטי טריינר הוא למעשה תחנת עבודה רב תכליתית שבאמצעותה המתאמן יכול לחזק ולעצב את גופו בצורה מושלמת. במכשיר יחיד המתאמן מקבל מגוון רחב של תחנות עבודה בהן הוא יכול לפתח את כל קבוצות השרירים – זהו מכשיר כושר ביתי לרגליים, לידיים, לבית החזה, לבטן ולגב. מולטי טריינר הוא מכשיר כושר ביתי מומלץ לכל מי שאין לו בבית מספיק מקום ולא רוצה כמות גדולה של מכשירים שיתפסו המון שטח ורוצה לקבל תמורה מעולה ומשתלמת לכסף במכשיר אחד. אם אתם מעוניינים לחטב ולשפר את מסת השרירים שלכם בבית – מולטי טריינר זה המכשיר בדיוק בשבילכם! מכשיר שמיועד לכל הגילאים

 

האם יש מכשירי כושר נוספים המתאימים לבית?

בהחלט, כמעט כל מכשיר שתמצאו בחדר כושר ניתן גם לרכוש עבור שימוש ביתי. אם יש לכם חלל או חדר מספיק גדול מומלץ להצטייד אפילו שניים-שלושה מכשירים כך שתוכלו למעשה ליצור לכם מיני חדר כושר בבית. כדאי לחשוב עם מכשירים המסייעים על עיצוב הגוף וחיטוב אך גם עם מכשירים המסייעים בכושר האירובי.

  • מסלול ריצה – מאפשר לרוץ בכיף גם כשבחוץ יורד גשם או יש חמסין, ניתן לראות במסלול נתוני אימון בזמן אמת, לשמוע מוזיקה ואפילו לראות את תוכנית הטלוויזיה האהובה עליכם. זהו פתרון מעולה לפיתוח הכושר האירובי.
  • אליפטיקל – מכשיר כושר אירובי מעולה המאפשר מגוון רחב של תוכניות אימון ודרגות קושי משתנות שיוסיפו לכם אתגר ועניין לאימון. המכשיר מציג נתונים רבים תוך כדי האימון: מרחק, זמן, דופק, מהירות וגם שריפת קלוריות, מכשיר שמפעיל את כל הגוף ולא רק את הרגליים.
  • אופני כושר – מכשיר כושר קלאסי עם טכנולוגיות של המאה ה-21. תוכניות אימון מגוונות ויעילות המאפשרות לכם רכיבה מאתגרת או קלילה. אופני כושר מעניקים לכם את כל הנתונים החשובים: מרחק, זמן, דופק, מהירות וגם שריפת קלוריות.

 

ד"ר פיטניס היא רשת מוצרי ספורט, מהמובילות בארץ המתמחה בשיווק וייעוץ של מכשור כושר ביתי ומקצועי ותוספי בריאות, הרשת פועלת בישראל למעלה מ-10 שנים ולה אלפי לקוחות מרוצים. כל המוצרים הינם בעלי תו תקן של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי. 

 

אם אתם מעוניינים לקבל אינפורמציה נוספת על מכשיר כושר ביתי מומלץ, אתם מוזמנים להתקשר אלינו בטלפון:  1700-556-566, בכתובת אימייל: [email protected] או צרו קשר כאן.

סל הקניות0
אין מוצרים בסל
המשך בקניות
0
דילוג לתוכן