אבקת חלבון כשרה – איזה חלבון כשר מומלץ?

אחד מתוספי המזון החשובים ביותר עבור ספורטאים חובבים, מקצועיים, או כאלו המעוניינים להגדיל את מסת השריר שלהם הוא אבקת חלבון.

 

מהי אבקת חלבון ואיך היא עוזרת לספורטאים לשמור על גוף בריא ושרירים חזקים?

אבקת חלבון מספקת לגוף הספורטאים ריכוז גבוה במיוחד של חלבון. קצב הספיגה בגוף של החלבון באמצעות אבקה הוא יעיל ומהיר בהשוואה למזונות מוצקים אחרים ועוזר לגוף כאשר אנו מעוניינים לספק חלבון בצורה מהירה סמוך ככל האפשר לסיום האימון.

 

מה היא אבקת חלבון איזו או אייזוליט ומי צריך אותה?

מדובר באבקת חלבון המכילה חלבון מי גבינה מבודד, עם אחוז פחמימות ושומן נמוכים במיוחד, השילוב של אחוז חלבון גבוה מאוד ואחוז נמוך של שאר המרכיבים מאפשר ספיגה מהירה של החלבון שמייעל את התאוששות וגורם להתאוששות מהירה אחרי אימון תוך פחות זמן ביחס לצריכת חלבון אחר.

חלק מהאבקות חלבון מיוצרות בתהליך מיוחד העוזר לספורטאי לזרז את זמן העיכול שלהן. ככל שהספיגה יעילה וטובה יותר, כך גופו של המתאמן ינצל את מקור החלבון באופן טוב יותר.

אבקת חלבון מסוג אייזוליט היא הבחירה האופטימלית לכל מתאמן שיש לו רגישות ללקטוז או יש סובל מרמת כולסטרול גבוהה כך שהכולסטרול נמצא בתוך השומן של החלב, אז כשמבודדים את החלבון מהשומן יורד גם הכולסטרול, אותו תהליך קורה ללקטוז כשמבודדים את החלבון מהפחמימה המיותרת, שמכילה בתוכה את סוכר הלקטוז.

אבקת חלבון מומלצת תיחשב לאבקת חלבון המכילה יותר מ80% חלבון ועם מהירות ספיגה גבוה.

אחת אבקות החלבון המפורסמות מהסוג הזה היא אבקת חלבון איזו 100 שהיא מאוד פופולרית לאורך הרבה מאוד שנים

 

למי מומלץ לצרוך אבקת חלבון או חטיף חלבון?

אבקות חלבון או חטיפי חלבון הם תוספי מזון המיועדים לספורטאים הצריכים תוספות חלבון לתזונה שלהם, אך אינם מצליחים להגיע ליעד היומי של כמות החלבונים הנחוצה להם. ניתן כמובן להגיע ליעד התזונתי באמצעות מזון "רגיל" אך עבור מתאמנים רבים שאינם תמיד פנויים לשבת ולאכול ארוחה מסודרת עם כמות חלבונים מספקת אזי תוספי חלבון הם פתרון זמין מאוד, קל ונוח. יתרון נוסף הוא שבאבקות חלבון כמות השומנים והפחמימות היא מינימלית כך שניתן לצרוך את החלבון בצורה "נקיה" וללא תוספות לא רצויות. ע"י מדידה של האבקה אתם יודעים בדיוק מה נכנס לכם לגוף ולא צריכים לחשב ולשקול את כמות החלבונים והפחמימות בכל ארוחה.

 

איזה אבקת חלבון כשרה כדאי לקנות?

יש מגוון רחב של אבקות חלבון כשרות המכילות אחוז חלבון גבוה ומסייעות לגוף לספוג במהירות את החלבון ולעזור בבניית השרירים. אצלנו תמצאו אבקת חלבון כשר דלה בפחמימות ושומנים ומיועדת למתאמנים אשר מטרתם היא לפתח את מסת השריר.

 

מה זה Iso 100?

מדובר בחלבון המכיל 100% חלבון מי גבינה מבודד, אחוז פחמימות נמוך מאוד וגם אחוז השומנים מינימלי –  השילוב של אחוז חלבון גבוה מאוד ואחוז נמוך של שאר המרכיבים מאפשר התאוששות מהירה במיוחד של השרירים לאחר אימון. חלק מהאבקות חלבון מיוצרות בתהליך מיוחד העוזר לספורטאי לזרז את זמן העיכול שלהן. ככל שהספיגה יעילה וטובה יותר, כך גופו של המתאמן ינצל את מקור החלבון באופן טוב יותר. אבקת חלבון מומלצת תיחשב לאבקת חלבון המכילה יותר מ80% חלבון ועם מהירות ספיגה גבוה.

 

אכילת חטיף חלבון כשר

אין ספק שאכילת חטיף חלבון היא הדרך הפשוטה, הקלה והמהירה ביותר לצריכת חלבון איכותי בכל זמן ובכל מקום. אין צורך לטרוח בהכנת ארוחה שלמה או בהכנת שייק. מקלפים את העטיפה – נותנים ביס ומספקים לגוף את החלבונים הרצויים. מומלץ לאכול חטיפים ללא ציפויים או תוספות מיותרות וכך לחסוך מהגוף פחמימות ושומנים מיותרים. ניתן לרכוש חטיפי חלבון במגוון רחב של טעמים (בננה, קפוצ'ינו, קרם עוגיות, כרמל, שוקולד ועוד). בנוסף, קיים מגוון רחב של חטיפים שחלק כמובן כשרים, כך גם שומרי הכשרות יכולים להנות מיתרונות המוצר.

 

ד"ר פיטניס היא רשת מוצרי ספורט, מהמובילות בארץ המתמחה בשיווק וייעוץ של מכשור כושר ביתי ומקצועי ותוספי בריאות, הרשת פועלת בישראל למעלה מ-10 שנים ולה אלפי לקוחות מרוצים. כל המוצרים הינם בעלי תו תקן של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי.

 

אם אתם מעוניינים לקבל אינפורמציה נוספת על אבקת חלבון כשרה למהדרין, או תוספי מזון אחרים, אתם מוזמנים להתקשר אלינו בטלפון:  1700-556-566, בכתובת אימייל: [email protected] או צרו קשר כאן.

סל הקניות0
אין מוצרים בסל
המשך בקניות
0
דילוג לתוכן