אביזרים למולטי טריינר – כך תוכלו להנות יותר מהמולטי טריינר שלכם – Doctor Fitness

אם אתם מתאמנים באופן קבוע בחדר כושר או בבית, אתם בטח מבינים ויודעים שעל מנת להתאמן בצורה נכונה, יעילה ובטוחה יש חשיבות רבה לאביזרים בהם אתם נעזרים במהלך האימון. האביזרים הללו הם חלק בלתי נפרד מחוויית האימון ויכולים לשפר את הביצועים שלכם וגם לשמור על הגוף שאותו אתם טורחים לעצב ולטפח. 

אימונים במכשיר מולטי טריינר והרמת משקולות הפכו לשכיחים מאוד בשנים האחרונות אך גם הם עלולים לגרום לפציעות שונות עקב שימוש לא נכון (פציעות בשורש כף היד, פריצות דיסק ופגיעה בחוליות עמוד השדרה, קריעה של רצועות ומתיחה של שרירים). חשוב להקפיד על ההנחיות ולבצע את התרגילים בצורה נכונה ועם אביזרים בנויים ומותאמים לביצוע תרגילים בזוויות שונות באופן יעיל ובטוח שיעזרו לכם למנוע פציעה.

 

איזה אביזרים למולטי טריינר יכולים לשפר את חוויית האימון?

אנו ממליצים להתייעץ עם מומחי הכושר שלנו על מנת שתוכלו להתאים את האביזרים הנחוצים לכם ומותאמים בדיוק לצרכים שלכם. כדאי להיעזר במומחים בתחום שיכולו להנחות אתכם לבחור את האביזרים המתאימים לכם מתוך המבחר הגדול.

המוצרים הנלווים שמתחברים באופן ישיר למכשירי מולטי טריינר הם חבלי משיכה משודרגים, מוטות ייחודיים, וידיות משיכה מתחלפות. בנוסף אליהם ישנם מספר אביזרים נוספים שמומלץ לרכוש:

  • חבלי משיכה משודרגים – חבל משיכה כפול המתאים לקרוס אובר וגם למולטי טריינר. מיועד בעיקר לתרגילי כוח ולאימוני קורס פיט שונים. החבל עשוי מניילון שחור איכותי המתאים לצרכים של המתאמנים ומייצר עמידות לטווח ארוך.
  • מוטות ייחודיים – ישנם מגוון של מוטות לשימוש במולטי טריינר המאפשרים למתאמנים לבצע תרגילים שונים ייחודיים לקבוצות שרירים שונות. 
  • ידיות משיכה מתחלפות – בדומה למוטות, קיימים מספר ידיות משיכה ייעודיות לתרגילי כוח שונים.

רוב הידיות עשויות מפלדה מוצקת וגומי איכותי לאחיזה ( חלק גדול מהידיות מתאים גם לקרוס אובר). 

  • כפפות לאימון משקולות ומכשיר מולטי טריינר –  כפפות מונעות מכפות הידיים להחליק, מונעות עור קשה, יבלות והגנה על שורש כף היד. קיים מגוון גדול מאוד של כפפות: כפפות חצי אצבע מבד נושם, כפפות חצי אצבע מעור, כפפות להרמת משקולות המספקות תמיכה לשורש כף היד ועוד.
  • חגורה להרמת משקולות – חגורה להרמת משקולות נועדה להקטין את הסיכוי שלכם לפציעות בגב התחתון. הידוק החגורה לגוף שומר על חוליות הגב של עמוד השדרה. זהו אחד האביזרים החשובים ביותר בעת אימון עם משקולות או על מכשיר מולטי טריינר. קיים מבחר עצום של חגורות ולכן כדאי להתייעץ ולבחור את החגורה המתאימה בדיוק לסוג האימונים שאתם עושים.
  • רצועות למפרק היד – מפרק שורש כף היד הינו מפרק עדין המחבר בין עצמות האמה לעצמות המסרק של כף היד. על מפרק זה מופעל לחץ רב בזמן אימון ולכן חשוב מאוד לשמור עליו מפני פציעה. בזמן אימונים מאומצים מומלץ מאוד ללבוש רצועות מיוחדות המגנות על מפרק כף היד.

 

זה לא משנה אם אתם מתאמנים בבית או בחדר כושר מקצועי, על מנת לשמור גופכם מפני פציעות, חשוב לרכוש אביזרים שיעזרו לכם לעבור את האימונים ללא פציעות מיותרות.

ד"ר פיטניס היא רשת מוצרי ספורט, מהמובילות בארץ המתמחה בשיווק וייעוץ של מכשור כושר ביתי ומקצועי ותוספי בריאות, הרשת פועלת בישראל למעלה מ-10 שנים ולה אלפי לקוחות מרוצים. כל המוצרים הינם בעלי תו תקן של משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי. 

 

אם אתם מעוניינים לקבל אינפורמציה נוספת על חלקים למולטי טריינר, או אביזרים שיעזרו לכם במהלך האימון, אתם מוזמנים להתקשר אלינו בטלפון:  1700-556-566, בכתובת אימייל: [email protected] או צרו קשר כאן.

סל הקניות0
אין מוצרים בסל
המשך בקניות
0
דילוג לתוכן